• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Spelversie 2.152

DeletedUser23442

Gast
Nog eens en de laatste keer is speel zonder tools , enkel spelers die geen techniek hebben of schrik hebben bij het farmen spelen met deze tool.
Snap niet waarom deze er is het laat zien wanneer spelers er niet zijn . Makkelijk kan het niet op deze manier .

Maar even terug over het topic , de fout lag zeker bij immo-gammes .
spelers van de app hadden geen problemen dus die konden wel spelen en aanvallen .( pc spelers duidelijk benadeelt )
Dus het is zeker ook niet dat alle spelers er last van hebben gehad !! last van hebben is 1 ding troepen verliezen omdat je niets kan zien door de fout van hun up-date is wel iets zwaarder als enkel wat last hebben.
Je zou toch zeggen dat je als speler iets of wat van rechten hebt als het door een fout komt van immo-games .
Nee man geen rechten de account blijf eigendom van immo-games dus kan je er niets tegen doen . Je moet jou gewoon op een lucratieve manier laten bestelen . Want fouten zijn toegelaten in het spel en zeker als ze ten kosten zijn van de spelers . Als het hun een euro zou kosten was de website binnen de minuut off-line gehaald of geblokkeerd .

Laat staan dat als je een klacht hebt deze dan ook nog eens bij hun moet melden . Tegen de zelfde speler die jou eerst zegt dat de fouten in het spel dood gewoon normaal zijn . Dat er fouten mogelijk zijn maar die fouten zijn hun fouten niet dus daar stopt het dan ? (gewoon banaal zo iets )
This duidelijk dat ze toch enkel aan hun kassa denken en gene bal geven om het spel zelf . Das misschien de reden dat ze na 2 jaar nog altijd geen ander eindspel hebben kunnen ontwikkelen . Wat helden verzinnen dat kan een peuter van 3 jaar zelfs zonder fouten te maken !!
Zoals ik zei, voor zover ik weet is het spel op geen enkel moment onspeelbaar geweest. Er hebben heel kort wat plaatjes gemist, maar alle fuctionaliteit is er voor zover ik weet constant geweest.

Daarom een laatste poging voor de vraag:
Wat was er precies aan de hand / mis waardoor je het spel niet kon spelen?
En is dat opgelost of blijf je er last van hebben?

Met antwoorden op die vragen heb je kans dat ik je kan helpen, met alleen maar roepen dat de fout bij innogames lag en hoe erg je het allemaal vindt kan ik niet zo veel doen.
 

DeletedUser28607

Gast
na de up-date was mijn scherm zeker een uur voor 80% niet beschikbaar gewoon ik zag niets .
Je zag de aanval tekens niet , ondersteunen waren ook niet zichtbaar , om van stad te wisselen was bijna ook niet mogelijk omdat je de namen in de kader niet zag . Ik ben tijdens dat uurtje aangevallen geweest . Er kwamen aanvallen zelfs nog binnen tijdens gesprek met support .
Hun uitleg dat fouten in het spel normaal zijn en dat als er schade is dat het de speler zijn probleem is .
Dat hij het gewoon moet door slikken en dat er niets aan gedaan zal worden .
Wanneer ik wel actief was enkel niet kon spelen door het scherm , wanneer je dan de spelers stuurt hoe komt dat die wel kunnen spelen .
Hoor je dat ze via de app dus geen problemen hadden . De schade was toch wel aanzienlijk langs mijn kant als ze je vliegers slopen omdat je echt niets zag door die up-date . Nee ik speel zonder tools dus daar kan het niet aan liggen . 3 uurtjes later was ik mijn kist van het event voor één uurtje kwijt . Dus heb ik zeker schade opgelopen die ik zelf niet in de hand had , waar ik enkel op kon toekijken .
Je moet toch toegeven dat zo iets je spel verziekt en de goesting om verder te spelen gewoon de kop indrukt .
Zoals je kan zien zijn er amper spelers die echt schade hebben . Want voor de aandacht kom ik hier zeker niet posten tegendeel anders wordt ik zo dom als god lion .

Voor de verder afhandeling van dit probleem hebben wij gekozen om niet meer via support te handelen maar een ander kanaal .
Omdat die duidelijk het probleem gewoon met de bezem onder de mat keren voor de 2de keer .
Want heb ook al eens problemen gehad met een paas-event en mijn goud aankoop .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser28607

Gast
Jaspenia spijtig dat er geen antwoord komt .
Want ben wel eens benieuwd naar jou mening of mag je deze niet geven ?
jij zorgt toch voor de kwaliteit van het productieprocessen van grepolis of ben ik mis .



    • Analyseren van fouten binnen grepolis
    • Behandelen van interne en externe klachten


 

DeletedUser23442

Gast
Sorry voor mn wat late reactie.
Helaas zorg ik niet voor de kwaliteit (van productieprocessen) binnen grepolis.

Maar een van mijn taken is wel om te 'ontdekken' waar die kwaliteit ontbreekt door zowel zelf het spel te spelen/testen en bugs etc van anderen te horen, testen, bevestigen en door te geven.

Helaas blijft het bij dat doorgeven en is het voor mij daarna net zo veel 'wachten' als voor jullie.

Wat er verder in jouw specifieke situatie mis is gegaan en wat daar wel of niet aan gedaan of hersteld moet worden ga ik niet over, daarvoor moet je toch echt zijn bij de mensen die je via het support systeem hebt gesproken. Zij hebben inzicht in jouw specifieke situatie en kunnen besluiten wat ze daar wel of niet mee doen.

Dus als je nog (andere) problemen ervaart hoor ik dat graag, maar dat is het enige dat ik hierin voor je kan betekenen
 

Dorremans

Mentor
Kunnen jullie deze nutteloze 'discussie' niet voortzetten via conversatie? Lijkt mij niet dat de rest hier iets mee te maken heeft.

Daarbij wil ik je wijzen op de mute functie die dit forum heeft, waardoor je kan muten en geen last meer hebt van berichten.
 

DeletedUser27102

Gast
Kunnen jullie deze nutteloze 'discussie' niet voortzetten via conversatie? Lijkt mij niet dat de rest hier iets mee te maken heeft.

Daarbij wil ik je wijzen op de mute functie die dit forum heeft, waardoor je kan muten en geen last meer hebt van berichten.

Ik stel voor dat de reacties die hier niet horen gewoonweg verwijderd worden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan