• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Besloten spel Weerwolven van Wakkerdam #187 - Got Killed!

DeletedUser9104

Gast
De deadline is geweest, dus al zou IJzer zijn stem aanpassen, dan zou het niet meer gelden.
 

DeletedUser20542

Gast
Dag 4
Fireas en Ilja gaven elkaar nog een kusje terwijl ze met heimwee terug dachten aan de tijd dat Nissassa er nog was. Mmmmm. Ze vermoordden Dasios. Vond Ilja wel leuk. Ze ging vrolijk door. Rip Jivilium. Ach, IJzervreter is niet meer van belang.

Dasios is gelyncht. Hij was Sabotagewolf.
De lunch is Jivilium. Hij was een Wapensmid V1.

Blijven over: IJzervreter - Beul V2 en het G/S-koppel Ilja - Ketterse wolf en Fireas - Zieke. Het koppel wint!

Dat was het alweer. Bedankt voor het meedoen en de activiteit allemaal! En gefeliciteerd natuurlijk aan de oververdiende winnaars!
 

DeletedUser

Gast
Yay! Liefde overwint <3
Imra, vraag me wel af. Hoe had je door dat Ilja in een g/s koppel zat!
 

DeletedUser9104

Gast
Tja, helaas had je de pech dat wij wisten dat IJzer niet meer voor de deadline online zou komen. Daarnaast gewoon veel geluk gehad dat Kyra niet had gedacht aan een ketter.
 

DeletedUser21575

Gast
Woot woot! Ik heb me wel het dreamteam uitgekozen zeg ^^. Gelukkig konden we samen genoeg mensen ompraten om ons te laten winnen :D
 

DeletedUser22926

Gast
Die lynch op mij was ook zo sad het was gewoon dat jivi al confirmed goed was en jullie maar gewoon op mij stemde omdat ik de enige andere was die aangevalle werd jullie negeerden ook mn reacties volledig want jullie wisten ergens wel dat ik goed was maarja. Good game iig Ilja op winning spree?
 

DeletedUser

Gast
Het heeft me goed gedaan toch door te spelen, ik had op een moment de info dat ik doorhad dat ilja de ketter was, dat zij koppel was met fireas (waarom anders de nep priesteractie), dat dasios wolf was ook wel zo, maar minder krachtig aangezien de stem van ijzer als stond, fireas en Ilja toch hetzelfde zouden doen was het Dasios en mijzelf tegen 3, gingen we nooit winnen helaas :(

Wel ben ik blij dat ik het toch op tijd doorhad, maar er helaas niets tegen kon doen.
 

DeletedUser9104

Gast
Valt wel mee?

Nacht 0: Greacus
Nacht 1: Neus
Nacht 2: Rabbid (Je was niet bijster actief)
Nacht 3: Kyra (was gewoon nodig en zelfs op de valreep was ze nog een gevaar voor ons)
Nacht 4: Jivilum (anders was het IJzer geweest, om het even dus)

Dus ik vind eerlijk gezegd niet dat we (nouja, ik) alle activiteit hebben hebben neergeknuppeld.

Verder, Jivilum, je was er niet op tijd achter, want de uitslag stond al zo goed als vast. Zelfs al zou IJzer nog online zijn gekomen en zijn stem veranderd hebben. Dan was het gelijkspel en had Fireas besloten.

Die lynch op mij was ook zo sad het was gewoon dat jivi al confirmed goed was en jullie maar gewoon op mij stemde omdat ik de enige andere was die aangevalle werd jullie negeerden ook mn reacties volledig want jullie wisten ergens wel dat ik goed was maarja. Good game iig Ilja op winning spree?

Thanks, ik hoop wel dat ik dit kan volhouden ja :p
Twee keer op rij wolf en beide keren winnen. Terwijl ik normaal altijd een goedje ben...
 

DeletedUser

Gast
Haha ja okee, wat ik bedoel te zeggen, het lukt me toch aardig, ook al is het dan wat te laat, om de gedachtes van mensen op een rijtje te zetten en er zo achter te komen :p

E: Waar ik nu wel benieuwd naar ben is waarom Kyra latdekat schoot en niet Dasios?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Ik was niet bijster actief dag 2 Ilja? Djexus. Jij hebt niet meegespeeld of wel sons?

Zelfde geldt voor Kyra op dag 3

Iedereen die iets van initiatied nam, iedereen die op jacht ging en ging praten met anderen is afgeslacht terwijl de rest passief gans aan het wezen was
 

DeletedUser22926

Gast
Ik was niet bijster actief dag 2 Ilja? Djexus. Jij hebt niet meegespeeld of wel sons?

Zelfde geldt voor Kyra op dag 3

Iedereen die iets van initiatied nam, iedereen die op jacht ging en ging praten met anderen is afgeslacht terwijl de rest passief gans aan het wezen was
Overdrijven is ook een kunst.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Het feit dat je dat zegt, laat maar weer eens blijken dat jij ook helemaal niet volgt en maar wat doet x)
Ik tel op dag 2, 1/3 van alle posts van mij. Ik denk dat ik die dag het meeste initiatief van iedereen nam. Daarnaast heb ik met een man of 7 genetwerkt. Dus ik zou wel oprecht zeggen dat ik de enige persoon was die iets ondernam. Die op dag 2 uberhaupt met de vinger naar iemand anders durfde wijzen. Dit klinkt nu vrij egocentrisch, maar kijk terug naar het topic en ontken het nog eens Heart. Blind zijn is blijkbaar geen kunst.
Voor zover ik op dag 3 heb gevolgd, was ook toen Kyraco de enigste die naar iemand wees (en Jivilium nog een beetje). Daarnaast was zij volgens mij ook wel actief achter de schermen.

Nuja, het was al dag 2, jullie hebben ons eerst 2 sportieve lunches gegeven. True dat. Maar dan nog vond ik het wel vrij lame dat je iedereen die iets doet, die naar iemand wijst, eruit gaat lunchen. Dat maakt het toch niet meer spannend x)
 

DeletedUser21204

Gast
Haha ja okee, wat ik bedoel te zeggen, het lukt me toch aardig, ook al is het dan wat te laat, om de gedachtes van mensen op een rijtje te zetten en er zo achter te komen :p

E: Waar ik nu wel benieuwd naar ben is waarom Kyra latdekat schoot en niet Dasios?

Omdat ik dus Ilja en Fireas geloofde en die zeiden dat ik Lat moest schieten omdat er echt geen twee zieken in konden zitten...
 

DeletedUser22926

Gast
Ja ik bedoelde meer dat de 1e 2 dagen de actieven hun gang konden gaan door de wolven en niet gelijk werden afgeslacht, als er nog maar een beperkt aantal mensen zijn is het logisch het gevaar te elimineren, want sportief lunchen is dan nou eenmaal dom
 
Bovenaan